Jeg skal alltid løse verdensproblemer

Når hodet traff puta i går kveld prøvde jeg å tenke på de enkle ting, kompliserte tanker spiller nemlig inn på hvordan nattens søvn blir. Jeg skal alltid løse verdensproblemer, gruble på ting jeg kanskje har lest i nyhetene, planlegge morgendagen og så kommer den følelsen av at jeg har glemt å blåse ut lys snikende. Og den kommer gjerne når jeg nærmer meg drømmeland. Det slår liksom aldri feil når jeg legger meg og det er faktisk litt irriterende. Men, det går tydeligvis å bestemme seg for at det IKKE skal være slik.

 

En ekstra runde for å forsikre meg om at lys var slukket og at døren var låst tok jeg FØR jeg la meg! 

 

Så min plan om å glemme alt annet og tenke på ting som vår, sommer, blomster, utetid, prosjekter og andre fine ting gikk så bra i går og jeg sovnet som en stein. Tror nesten jeg hadde et smil om munnen når søvnen tok meg også, det er hyggelig da. Drømmene gjenspeilet seg i tankene og nå gleder jeg meg ekstra til vår! Det gir en god morgen etter en god natt og det kan jo ikke bli bedre enn det. Håper du også har hatt en fin natt og drømt fine drømmer slik som jeg har gjort. Da blir nok dagen din fin, det ønsker jeg ihvertfall for DEG!


 
luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

28 kommentarer
    1. Er det derfor jeg sovner så lett? Fordi jeg tenker enkle tanker, eller faktisk tenker pent lite i det hodet treffer puta… 😄
      Ha en fin dag! ❤

            1. Feel free 😉 Og du kan jo evt. bruke “strengstemmen” din og si til deg selv at verdensproblemene kan vente til du er våken igjen 😀

    2. Jeg har hatt en litt rotete natt med en storm som er på vei i tankene… så drømmene mine var rotete og usammenhengende og rare rett og slett 😀
      Lag deg en fin dag 🙂

      1. Det er ganske så forståelig, det hadde ødelagt min nattesøvn også 😔 La oss håpe på det beste

        Takk, det skal jeg gjøre og det håper jeg du får til også😀

    3. Jeg drømmer lite/ikke i det hele tatt for tiden. Tror kroppen min har begynt p stenge ned da det er som du sier, det våkne liv har innvirkning på livet i drømmene. Veldig glad på alle som sover gidt sine vegne 🥰

            1. Takk, har hatt to-tre ting som gjentar seg gjennom livet i mine drømmer. Superhelt som hopper fra tak til tak, skyskrapere og greier. Og tannfelling 😂

    4. Med det samme jeg slukker lyset begynner tankene å surre, og hvis jeg er heldig klarer jeg å jage de bort så jeg sovner. Du er nok ikke alene om følelsen av å ha glemt å blåse ut lys. Nå har jeg løst det problemet, har bare lys som går på batteri og timer så de slår seg av selv 😊

    5. Jeg bekymrer meg aldri over stearinlys som ikke er blåst ut. Jeg trenger ikke å bekymre meg for det. Men jeg tviler på at rådet mitt for aldri å behøve å bekymre seg for dette igjen vil falle i smak hehe 😉 Jeg tenner nemlig “aldri” stearinlys. Ikke fordi jeg ikke synes det er fint og skaper stemning. Men rett og slett fordi jeg ikke gidder. Hva skal jeg tenne lys for når jeg bare sitter med øynene i en bok eller på en skjerm, det være seg TV-skjerm eller dataskjerm, likevel?
      Men jeg synes jo det var stemningsfullt med juletrelysene og den elektriske lysestaken nå i julen, så kanskje det er “håp” for meg også i stearinlysverden?

      1. Jeg tenner lys hver dag, om jeg er alene eller med noen. Det gjør det veldig lunt rundt omkring og jeg håper du gidder å gjøre det du også. Det er jo så koselig med levende lys. Jeg har alltid tent MASSE lys og tror ikke jeg vil slutte med det. Viktig å nyte sånt alene også hvis du er det ❤

        1. Jeg vet at det er koselig når jeg først gjør det, – så vi får se om jeg får tent noen lys snart 😉

    6. Godt å høre at natta di var så god =) Hadde faktisk ei helt grei natt jeg også..
      Selvfølgelig har jeg netter som er helt umulige – og ikke søtten at jeg får sove..men heldigvis trenger jeg ikke være redd for å sovne uten å ha blåst ut alt av lys – da jeg bor i hybelleilighet, og har oversikt over hele leiligheta fra senga, haha 😉

      1. Ja merkelig at noen netter er slik, jeg har ikke mange av de men det hender at jeg bare ikke finner roen liksom. Nei, da behøver du ikke å tenke på det og bare det er jo litt godt da❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg