Jeg skjønner ikke hvorfor

Det er knallfint vår vær ute og jeg burde vært ute å plantet litt, men i dag har jeg null energi og jeg skjønner ikke hvorfor. Det er faktisk litt irriterende når jeg egentlig bare har lyst å legge meg å sove en time. Sto opp når klokka var kvart over seks, men jeg la meg ikke så altfor seint så burde ikke vært sløv i dag.

 

Satser på at energinivået er på topp igjen i morgen

 

Det verste jeg vet er når Rune er ute å jobber, og jeg bare går å surrer inne og ute. Det bruker nemlig å hjelpe på lysten til å utrette ting for oss begge hvis en av oss er i gang. Men i dag tenker jeg bare blæh, det kommer en dag i morgen også. Det er meldt fint vær i morgen også så jeg kan plante da.

Det er så godt å få vasket nå, for i år var det ganske så mye grønske på den. Vet ikke helt hvorfor det blir så mye av det, men heldigvis så har han fått bort det meste. Vi skal beise verandaen i år, nå er det 3 år siden sist og fargen vi skal ha er den samme som sist. Jeg bare elsker den fargen. Den er fra Jotun og heter Nordisk tre. Se så fin.

Jeg får vel sette igang å lage litt middag slik at jeg slipper å ha så dårlig samvittighet for det jeg ikke gjør i dag. I dag skal jeg lage noe jeg ikke har laget før, så det er jo litt gøy.

Ønsker dere alle en fin dag.

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
    1. Når man blir litt slapp og sløv, så blir man ofte enda mer slapp og sløv. JEG blir i alle fall sånn 😀 He-he..Men kommer jeg i gang med LITT, så får jeg gjort mer også 🙂

      1. Ja man blir det og jammen meg har jeg vært meget slapp og sløv i dag. Så imorgen så blir det vel bedre vil jeg tro. Jeg gjør jo noe hver eneste dag, så det er kanskje ikke så rart at jeg er litt energiløs innimellom. Trøster meg selv med det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg