Jeg skulle jo vært ferdig nå….. men neida!

Fredag og helg igjen.. kanskje den beste helgen i livet, det vet man aldri. Regnet øser ned og heldigvis skal jeg ikke drive med noe utearbeid i dag. Hadde nok ikke blitt noe av uansett. Jeg går litt rundt meg selv om dagen, men det er bare slik det er. Jeg har mange planer i hodet, men får ikke gjort noen av dem. Det får komme senere en gang.

Nå MÅ jeg seriøst få kommet meg i gang med julegaver. For nå sitter jeg bare her og er misunnelig på Linda som er ferdig med 23 gaver allerede. Det var jo jeg som skulle vært ferdig nå, men neida, har ikke kommet så langt ennå. Det sitter bare litt langt inne å sette i gang, men jeg vet at jeg har så mye igjen for det når desember kommer.

I år så har jeg et ønske for julen, og det er hvit julaften. Min drøm hvert år er at det snør tykke snøflak og at bakken er hvit, det er jul det. Jeg er så utrolig glad i julen og alt den fører med seg, pynte huset, lukten av røkelse. Koselig stemning rett og slett, jeg digger det og ser virkelig frem til det, er du et julemenneske?Ønsker dere en fin fredag 😘
signature-fonts

 

4 kommentarer
    1. Håper også på hvit jul.. Var veldig glad i jula før.. men nå som både mamma og pappa og besteforeldre er døde syns jeg det er litt vemodig med jul..men vi koser oss jo da 🙂 Før kjøpe jeg gaver til mange , over 30 i alle fall (kjøpe til nevøer og nieser frem til di ble voksne ) ..så da var det best å ha god tid Nå er det bare mannen og di to gutta mine.. og gutta blir det mest penger på..og en liten ting ved siden av..så tar det uka før jul.. God helg <3

      1. Ja kan skjønne at julen har en litt annen betydning da ❤ kjøper ikke like mange gaver lenger jeg heller, men bare nærmeste er jo 15-20 stk så kjekt å få ferdig før desember ihvertfall 😊 god helg til deg også fineste Anne ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg