Jeg sladrer…. 😇

 

Jeg gjorde mye rart i ungdomstiden. Tenkte jeg skulle sladre litt på meg selv tiiihiii 😜 Bare siden det er lørdag og jeg er glad. Noe av det har vært hemmelig for noen (les mamma) lenge, men den tia er forbi. Så her kommer noen punkter om meg som liten. Åh hjelpes meg hehe.

  • Jeg misunte ALLE som hadde gips, og da naboen var ferdig med sin gips så fikk jeg låne den for jeg hadde så “vondt” i beinet. Trodde selv det var tøfft. 🤔
  • Rømte hjemmefra i 1,5 døgn, politiet ble kontaktet. 😨
  • Jeg og ei venninne sparka beinet inn i veggen så hardt vi kunne i håp om å brekke den. 😎 Endte opp med jækla vonde kuler og blåmerker, altså helt unødvendig 🤣
  • Vinter eller sommer, vi hylte så fort vi hadde sjangs, hes stemme var kult vettu 🤦‍♀️ Spesielt når jeg sang høyeste sopran i kor, smaart 🙄
  • Hadde liste med gutter jeg var forelska i (som var ALLE som smilte til meg nesten hehe) og krysset av med rød tusj hvis han pella seg i nesa eller noe. Da var han off the list…
  • Skulka skolen og dro på skolen til ei venninne i stedet innimellom. 😇
  • Innrømte ALDRI at det var mamma som hentet meg på steder, var så flau over bilen. KNALL gul kadett (Har enda dårlig samvittighet for det)😔
  • Fikk tak i ulovlig hjemmebrent..Æsj 🤩
  • “Lå over hos ei venninne” sannheten var at jeg var i byen med en annen venninne (nå får du det på sølvfat mamma)
  • Misunnelig på alle som hadde regulering, brukte stålstanga inni sånn poseklemme og festa på tenna, skulle ha regulering jeg å vettu 👌
  • Leste dagboka til venninna mi uten lov.. DET ER IKKE GREIT! (hun vet det nå da)
  • Smugrøyka på badet med røyk jeg kjøpte “for mamma” på butikken, hun som jobba der da, jobber fortsatt i butikken, så jeg har innrømmet for henne at det var løgn og at røyken var til meg 👭
  • Digga Michael Jackson uten å like han, fordi venninna mi gjorde det. Aldri vært fan!!! Sorry Linda ❤

Med dette ønsker jeg dere en fantastisk lørdag.. Og til dere ungdommer, ikke gjør dette hjemme!!! 🙏🤣

Klem Lene

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg