Jeg sliter.. 😹

Image by Pedro Figueras from Pixabay

«Ikke nok med at jeg blir nervÞs, stresset og sover dÄrlig hvis JEG skal reise, eller gjÞre noe utenom min komfortsone. Men jeg sover dÄrlig, blir stresset og fÄr litt nerver hvis noen som stÄr meg nÊr skal noe utenfor deres komfortsone ogsÄ»

Jeg har reisenÊrver flere ganger i Äret selv om at jeg ikke skal reise eller lignende, men hvis noen av mine venner skal reise sÄ kjenner jeg det kribler (sÄnn angst kribling) i magen i dagene fÞr de skal dra. Samme gjelder tannlegen, hvis JEG skal til tannlegen sÄ «dÞr» jeg litt i dagene fÞr. Og jammen meg gjÞr jeg det hvis for eksempel Rune skal til tannlegen ogsÄ.

Hva feiler det meg liksom? Det er jo ikke helt normalt, ahhh der har vi det, jeg er ikke helt normal tiiihiii. Og det er greit, men det fÄr da vÊre mÄte pÄ. Jeg blir sÄ imponert over for eksempel sÞnnen min. Jeg var med han pÄ gastroskopi undersÞkelse, og det var nesten sÄ jeg trengte en beroligende bare ved Ä vÊre der liksom, men han, han var sÄ rolig og uberÞrt at jeg fikk helt sjokk.

MÄtte spÞrre han: «Unnskyld meg mister, men gruer du deg ikke i det hele tatt?» Han svarte helt rolig og fattet: «Det vil nok bli ubehagelig, men nÄ er jeg jo her og skal ta det, sÄ det gÄr fint.» Denne behagelige, rolige, uberÞrte vÊremÄten i denne settingen har han IKKE arvet av meg i hvert fall.

 

Jeg beundrer ALLE som er rolig og fattet i alle situasjoner, der har jeg jammen meg noe Ă„ lĂŠre. Jeg sliter


Ha en flott dag  đŸŒ·

-Lene-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg