Jeg smiler, men har mest lyst til å gråte for å være helt ærlig!

Som jeg skrev i det forrige innlegget så “vant” jeg de aller beste ballongene, men nå skulle jeg ønske jeg aldri gjorde det. For når jeg tok med meg ølen og skulle kose meg i bassenget uten mobilen i et par timer så gikk det helt galt. For en gangs skyld skulle jeg hoppe over kanten for å hente en ball eller tre for å markere at jeg kunne kose meg, men så traff jeg kanten hardt!

 

Jeg hørte at det poppet høyt i bryst/ribbeina og smerten vil jeg ikke engang prøve å forklare. Å komme seg opp trappa ut av bassenget var noe for seg selv, fytti H så forbaska vondt. Så jeg har nok pådratt meg et brudd eller to. Kjennes i hvert fall sånn ut for å si det sånn. Men det er ikke slik at de gjør så mye med disse bruddene, så nå sitter jeg her da og syns synd på meg selv. Jeg smiler, men jeg har mest lyst til å gråte for å være helt ærlig! Men det hjelper ikke noe det heller. Jeg fikk fritak for 2 timers mobilfri pga dette heldigvis 🙏

 

Rune er jo bare verdens skjønneste når noe skjer med meg, så nå får jeg ikke lov til å gjøre noen verdens ting. Og jeg må bare høre på han, hvis ikke så får jeg kjeft. Det eneste jeg skal konsentrere meg om som han sier er å IKKE nyse. Og ja, det er det aller siste jeg vil nå, et lite hark er vondt. Det var ikke dette som var planen for de siste dagene av ferien, men sånn ble det. Filler’n å! Men i kveld skal vi spille kort, det blir koselig.

Ha en fin lørdagskveld ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer

Siste innlegg