Jeg står som en spion på utsiden

Da er Rune snart ferdig med taket på boden, han har vært i gang med gjøremål i mange timer. Vi syns det skal bli godt å få denne ferdig nå. Det som gjenstår er jo bare taket og veggene så er det fiks ferdig. Da er det frem med maling og penselen, så kan jeg bare sette i gang og male. Det kommer nok til å bli veldig bra. Nå har jeg endelig fått vært å kjøpt hønsenetting, så nå må jeg bli kreativ. Håper bare det blir slik som jeg tenker, hvis ikke så finner jeg nok en annen løsning. Det er jo bare gøy å prøve seg frem litt syns jeg så får det bare bli som det blir. Det viktigste er jo at jeg er fornøyd med det.

 

SÅNN GÅR NO’ DAGAN 🌸

 

Det er ganske utrolig hvor mye mennesker det er i butikkene rundt omkring, det kryr av folk. Jeg står som en spion på utsiden og venter på riktig tidspunkt å gå inn. Har gjerne oversikt over kassa, så jeg vet at kø ikke blir en issue. Så spurter jeg inn, henter det jeg skal å spurter ut igjen. Ser sikkert skikkelig smart ut, men sånn er det. Jeg går dit ihvertfall, jeg handler det jeg skal. Det er en ganske stor greie bare det til meg å være. Så er det attack på antibac’en som ligger i lomma til enhver tid før jeg går inn i bilen. Godt jeg ikke blir stoppet av politiet, det stinker sprit av meg etter en tur i butikken. Pluss såpe og vann så fort jeg kommer hjem.

Sånn bortsett fra det så har det jeg det fint. Håper deres lørdag er fin for dere også.

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Butikken er jeg ganske vant med nå, og folk i nærheten her er ganske flinke. Står langt fra hverandre i køen. Bacer på vei inn, står bac ved inngangen. Og bacer på vei ut. Jeg har skjønt på de som kan dette at det å gå forbi folk ikke er “farlig”, det er å oppholde seg lenger som kan føre til smitteoverføring. Så vanlig gange i butikken går bra her 🙂 Er fornøyd med Kiwien her, selv om den ligger i Markveien, tettest besøkte gaten… 😮

      1. Ja her er det også slik, god avstand. Det er når jeg beveger meg ut i byen jeg blir litt mer spion hehehe. Hørte noe om det du sier nå ang det å passere andre. Begynner så smått å lette litt på mitt strenge liv de siste ukene 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg