Jeg syns det er vanskelig

Mandag og denne uken har startet bra for min del, jeg fikk slappet av så ekstremt mye i går. Sov til og med 2 ganger på sofaen, og det er ikke verst. Fikk hentet meg inn, fikk en god natt søvn i natt så nå er jeg meget opplagt og energinivået er på plass akkurat der det skal være. I dag er det soverom og garderobe som skal få en gjennomgang og jeg driver å kvitter meg med ting som bare tar plass og ikke har noen nytte. Jeg har nemlig en tendens til å knytte meg til de tingene jeg har. Merkelig!

 

Akkurat det er jeg som jeg har sagt før ikke veldig god på, men jeg kommer meg og blir kvitt litt for hver gang jeg tar et dypdykk inn i alt jeg har der inne. Kan nesten høres ut som at jeg er en samler, men LANGT ifra. Jeg syns det er vanskelig å kaste/gi bort/selge ting som betyr litt, men ikke har noe for seg. Det er vanskelig å ta det skrittet liksom. Men, øvelse gjør mester og det er ikke nødvendig å ta vare på en ting bare fordi jeg kjøpte det på en spesiell plass eller lignende.

 

På torsdag er det meldt fint vær igjen og jeg skal innen den tid ha fått orden og vasket alle rom inne. Da er det så mye bedre å være ute når jeg vet at alt er på stell inne. Her jeg sitter akkurat nå ser jeg ut på blomsterkassa mi som jeg har begynt å bygge og jeg klør i fingrene etter å gjøre den ferdig. Men det øser ned med regn, så den får bare stå der enn så lenge. Nå skal jeg hive meg rundt og fortsette med det jeg har begynt på i dag så får dere ha en fin fin dag på jobb eller hjemme.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

8 kommentarer
    1. Hahaha.. den greia der har jeg også, jeg knytter meg til ting, klær har nostalgisk verdi, CD-platene mine, tusenvis, men vi spiller jo bare Spotify, har prøvd å kvitte meg med dem, men nei.. verste var at jeg begynte på malekurs, fikk meg plass på atelier, hadde utstilling, fikk salg på et par bilder, men klarte ikke selge dem, så de står i kjelleren her 😂😂😂

    2. Sliter med å kvitte meg med ting jeg også..men måtte bare da vi flytta fra hus til leilighet 🙂 Håper på sol nå altså.. og sommerfølelse med blomster på verandaen..lengt <3

    3. Jeg har ikke helt den affeksjonsverdi biten, men heller det at jeg kan få bruk for det en dag. Tenker gjenbruk hele tiden. Men jeg har en mor som er omtrent like ille som de hoarders man ser på tv programmer, så jeg kaster som regel med hard hand.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg