Jeg tar av meg hatten for deg

Noen ganger når jeg holder på å styre her i huset så tenker jeg på min mamma. Tenker på at hun faktisk styrte dette huset helt alene i 32 år, det står det jammen meg respekt av. Jeg kan huske at hun tapetserte, malte, klippet gress, skiftet kledning og fliset badet. Og attpåtil hadde hun 100 % jobb og en periode før vi var ute av huset så var vi 2 tenåringsjenter her også, og det var nok ikke bare bare.

 

Nå når jeg bor i dette huset og har pusset opp så og si alle rom så ser jeg jo hvor mye hun faktisk har gjort opp igjennom alle de årene. Jeg er skikkelig stolt av alt hun har utrettet og føler det nesten litt trist når jeg river tapeten hun har lagt. Det ligger nok både svette og tårer bak alle gjøremål, og med det finner jeg god sjel i veggene her.  Dette huset har fått mye kjærlighet og har blitt tatt veldig godt vare på.

 

Jeg er sikker på at det har vært et par gode nordnorske banneord som har kimet i lufta også innimellom slaga. Med all sin rett kan man si. Jeg er veldig glad for at hun trives i leiligheten sin og slipper å ta vare på et helt hus. Og jeg er ekstra glad for at det ikke er lange biten unna. Du har gjort en god jobb her i huset og du er den kuleste dama jeg vet om. Jeg tar av meg hatten for deg og den du er. Fine mammaen min som har bursdag i dag 🎈🎈

Gratulerer så mye med dagen 😘

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg