Jeg tar en for laget

Onsdag og solen skinner, det finnes vel ikke noe som gjør en i bedre humør enn det. Joda, det gjør det! For det som hadde gjort meg veldig glad var om vepsen kunne tatt sommerferie nå og reist en tur til utlandet. De trenger ikke tenke på grensekontroll engang, så bare å fly i vei. Vel, jeg tror ikke de kommer til å høre på meg å gjøre det, så sånn er det med den saken. Bortsett fra dem er jeg virkelig glad for alt det solskinnet vi kan få. Det blir tidsnok høst og mørkere dager, er IKKE klar for det enda.

 

I går tok jeg en liten miniferie fra bloggen, jeg måtte få gjort unna litt ting og ting tar litt lenger tid enn vanlig. Det skal sies at jeg er MYE bedre i vondt’en min og det er så utrolig godt. Men, jeg merker at jeg får svi litt for det når jeg gjør mer enn jeg burde. Men så er det sånn at må man så må man. Jeg ligger fortsatt på sofaen, men med smertestillende innabords tror jeg at jeg nå kunne lagt meg i senga.

 

Men Rune legger seg 20.30 for han skal opp 04.00 så da har jeg ikke sagt til han at jeg tror det hadde gått fint å sove der. Jeg vet at han får en bedre søvn av at jeg ikke kommer inn der i 00.00 ish tiden og styrer. Så jeg tar en for laget og sover fortsatt på sofaen. Han vet ikke dette for da hadde han helt klart “kommandert” meg i senga. Vanemenneske som jeg er så begynner jeg nå å trives på sofaen og det vil vel bli uvant å sove en annen plass. Syns ikke det er greit Til fredagen, DA skal jeg flytte inn på soverommet igjen. Gleder meg faktisk!

Hvordan har DU det?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Haha.. når jeg leste overskriften din så tenkte jeg øyeblikkelig at dette gidder jeg ikke lese. Ble faktisk litt kvalm. Jeg er så lei av at folk «tar en for laget» og så aner de ikke hva de tar engang. Men denne gangen var det litt bedre da, bra du tok en for laget da 💪🏽😜

    2. Vepsen ja, de kommer frem mye på denne tiden av sommeren. Og de er skikkelig innpåslitne. Sukk!
      Og ja, jeg er sikker på at selv om mannen din kanskje sover bedre om du ikke kommer og forstyrrer, så kanskje trives han bedre når han vet du kommer og ligger der ved siden av ham, timene før han skal stå opp 😉 Man kan se ting fra forskjellige vinkler 😉 Uansett godt å høre at du begynner å bli bedre ♥
      Klemmer ♥

      1. Jeg vet at han ikke syns det hadde gjort noe om jeg kom, men jeg uff’er meg litt når jeg snur meg(hvis jeg snur meg). Bedre når arbeidstiden ikke er 04.00 ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg