Jeg tenkte bare… FAEN!

Jeg var så lykkelig når vi la oss i går kveld, trøtt som bare det og endelig hadde jeg tålt den ene ruta med sjokolade som frista så mye at jeg faktisk tok sjangsen. Hele huset var stille, det var god temperatur på rommet og jeg kjente at søvnen tok meg fort. Men….

 

Så begynte jeg å kaldsvette, magen begynte å verke og jeg tenkte bare… FAEN! Ei rute med melkesjokolade, EI RUTE!! Så med kraftig sandpapir bak øyelokka så var det bare å stå opp kl 01.00 da. Og oppe ble jeg til klokka var 04.16, da føltes det som at det var trygt å legge seg igjen.

 

AT IKKE JEG LÆRER!! 🤦‍♀️

 

Jeg vet at jeg ikke tåler sjokolade og derfor så spiser jeg det så sjeldent at jeg kan telle på en hånd hvor mange biter jeg smaker på et par år. 1/5 ganger går det bra, og jeg var sikker på at det gjaldt i går, men da tok jeg jammen meg feil. Heldigvis så har jeg mulighet til å ta en powernap i dag, noe jeg MÅ for å kunne fungere resten av dagen.

 

Jeg sier det igjen, og denne gangen mener jeg det like mye som jeg mente det sist jeg sa det. ALDRI MER SJOKOLADE! Det er rart hvor fort man glemmer slike netter når alt er bra igjen, men denne gangen skal jeg ikke glemme. Ellers så har jeg det fint og er klar for en ny uke.

 

Ha en fin dag og nyt et lite stykke Norge dere som kan.

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

4 kommentarer
    1. Ahh.. Så kjedelig, da! Sjokoladeallergi plasserer seg iallefall hos meg glatt inn blandt topp-3 av høyst uønskede matallergier..
      Håper iallefall formen erbedre nå 🙂

      1. Det er litt kjedelig fordi det smaker godt, men på en annen måte bra for da slipper jeg å elske det som de fleste jeg vet om gjør. Så jeg skjønner at du ikke vil ha den allergien. Formen er bra igjen, og håper på en god natt’s søvn😊🙏

    2. Jeg vil ikke ha en sånn allergi for alt i verden! Men må prøve å holde meg unna litt likevel, er jo ikke bra å gomse i seg så mye som meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg