Jeg tør ikke å bidra

Denne helgen har det gått i ett, I går var vi og kjøpte inn sparkel og maling til taket nede. Pluss maling til trappegangen ned. Rune malte et strøk i går og siste (forhåpentligvis) i dag. Jeg tør rett å slett ikke å bidra der, selv om at jeg har så lyst, men det er høyt og jeg tør ikke å stå på en boks oppå en stige. Rune er jo høy så han rekker så mye høyere selvfølgelig. Men jeg er likevel nervøs for han når han holder på.

 

Fargen vi, eller rettere sagt jeg bestemte meg for er decoblue, det krever litt mer lys, men kanskje det var det som måtte til for å få hengt opp ei lampe i taket. Har nemlig hatt lyst på det VELDIG lenge, men har bare glemt det bort innimellom. Det har jo vært hvite vegger og lys trapp der så da har det egentlig vært lyst nok. Men nå nå blir det et must faktisk.Det er ikke bare bare å male i denne gangen og litt maling på lister osv får vi fikse når neste strøk har tørket. På kanten der skal det legges plater så der er det ikke så nøye. Jeg tror dette kommer til å bli veldig fint til slutt. Når han malte så fornyet jeg en gammel vase som skal stå i hjørnet på hylla når den er ferdig. Og det er jo bare helt sykt hvor fort det går å forandre fra sølv til gull. Et par spraybokser og 1 time senere er det gjort. Jeg primer alle tingene jeg sprayer slik at holdbarheten blir lang. I dag så har jeg allerede vært på tur med Daniel og lille snuppa, det er koselig. Det er jo meldt så himla mye regn i dag at det var kjekt å komme seg ut en tur før Rune sto opp og før regnet kom(mer). I går kveld spilte vi litt kort, slappet av og koste oss. Det er en fin lørdagskveld synes jeg. Nå skal andre strøk taes og jeg skal se om jeg drister meg til å hjelpe til litt. Skal ihvertfall holde han med selskap om ikke annet, det er jo ikke verst bare det.

Håper du har en fin søndag i møte

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg