Jeg trenger bare å lære meg å nyte dem

Ingen prosjekter, lite å vaske og rydde, da begynner jeg å kjede meg kan man si. I dag så har dagen vært lang og lysten på å gjøre noe har virkelig vært til stede. Altså det finnes alltid noe å ta tak i, men å rydde garasjen for eksempel der trenger jeg Rune med meg. Jeg er jo livredd for å kaste noe jeg ikke skulle kastet eller legge ting på feil plass slik at han ikke finner det. I garasjen er det for det meste han som vet hvor ting skal være.

 

Det er LITT godt og ha avslappende dager også, bare det ikke blir for mange av dem. Jeg trenger bare å lære meg å nyte dem. 

 

Dagen startet varm og solrik i dag, men i ettermiddag kom det en liten tordenbyge og jeg var alene her oppe. Jeg fikk fort selskap av ei snuppe som kom springende opp trappa. Hun vet at jeg er skeptisk i slikt vær og det rørte meg at hun tenkte på det. Kommer nok aldri til å slutte å være litt nervøs i lyn og torden. Men det gikk veldig fint, for Tor med hammer’n var bare på en snarvisitt. Og det er helt greit, men liker ikke når han blir værende en stund.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg