Jeg trodde at slaget var tapt…..

På torsdag innså jeg at det virket som om at slaget var tapt ang planen min om å være ferdig med julegaver innen desember. Jeg begynte å kjenne på stresset og bestemte meg for at jeg skulle holde mine ord. Ihvertfall så godt som det gikk an. Startet på fredag, altså torsdag etter kl 00.00, leitet febrilsk på nett for å finne en ting jeg hadde bestemt meg for å kjøpe. Når den tingen var i boks (kan jo ikke si hva), så gikk det som smurt etterpå. Fikk kjøpt 6 eller 7 gaver og jeg følte meg lettet. Fredag morgen dro Rune og jeg til byen og fikk kjøpt 10 gaver til. Så pr i dag mangler jeg å kjøpe 1 gave, og det er jeg så glad for.Så nå kan jeg slappe av, nyte desember og ha masse tid til både baking, håndball og farmen finale uke. Det gleder jeg meg veldig til å er spent på hvem som vinner, men jeg har en følelse at Erik vinner, og det har han fortjent også. Hver eneste desember så er jeg så lite oppfinnsom når det kommer til middagen, så denne uken tenkte jeg å la barna komme med forslag om hva vi skal ha. Så i dag startet vi uken med lasagne, alle var enige. I dag har jeg også vasket soverommet/garderoben, og det er ikke mye som slår den følelsen, det er gull verdt. Og hver gang jeg vasker det lever jeg i et håp om at forlovelse ringen min skal dukke opp. Vil liksom ikke gi opp håpet helt enda selv om at jeg egentlig har det, men man vet aldri.🤞🙏Håper dere har det meste under kontroll eller ihvertfall planlagt i deres førjulstid, så slipper man unødvendig stress.

Ha en fantastisk kveld 😘
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg