Jeg tror jeg har funnet veien

I dag bestemte jeg meg for å gjøre noe som ville ta noen timer og som krevde litt tid. Noe som gjorde slik at jeg måtte bruke tid på å lage pynt. Tror kanskje jeg må begynne med trolldeig eller modellerings leire slik at folk kan få lov å ha sukkerfrie uker. For det jeg lager går som regel til alle andre enn meg selv i hvert fall. Rune stakkars han kan jo ALDRI ha sukkerfri, vet ikke om jeg har hørt at han har sagt han ønsker det heller. Det går ofte utover han da, men han kan jo velge å la være om han ønsker det. Kanskje jeg burde begynne å strikke eller noe.

 

Veien til en manns hjerte er gjennom magen, jeg tror jeg har funnet veien ❤

 

Uansett så lagde jeg litt cupcakes, fylte de med jordbær og melkesjokolade. Så satte jeg meg ned et par timer og lagde litt påskepynt til dem. Har enda mange jeg skal pynte så jeg har noe koselig å gjøre i morgen også. Lagde også mini pavlova og noen gule marengskyllinger. Jeg tror jeg liker å lage sånne ting litt ekstra fordi jeg ikke er så veldig glad i det selv, så det går på en måte ikke utover meg med annet enn tid. Og det var nettopp det jeg trengte å fylle i dag, tiden og jeg er veldig glad for det nå. Føler jeg har vært veldig produktiv hele dagen og det liker jeg. Nå skal jeg ta meg en appelsin og se litt på tv før natta.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg