Jeg tror jeg skal klare det!

Norge er videre og klare for semifinale og jeg er superfornøyd, fredagen blir spennende og jeg gleder meg vilt. I går var vi en tur i Sandefjord på brunsj hos min søster, virkelig litt av et festmåltid. Kjempekoselig førjuls hygge med familien, men likevel kjipt med tanke på situasjonen. Det er ikke bare bare å ikke kose på de små, men kan man ikke så kan man ikke.

Nå skal jeg dra på shopping og jeg fikk nettopp beskjed om at min nye iphone har kommet! Jippi! Når jeg drar nå for å få i boks julegaver så kommer jeg ikke hjem før jeg er ferdig enkelt og greit, så kryss fingrene for meg at jeg klarer dette i dag. Og at jeg ikke flyr rundt som en hodeløs høns og ikke har peiling på hva jeg skal kjøpe, for lista med hva jeg skal kjøpe er ikke i mål!

Håper dere har det fint og ha en strålende dag 🥰

Årets fremsnakker finner du her og vil du lese om åndenes makt så kan du gjøre det HER, et innlegg jeg skrev for 3 år siden

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

6 kommentarer
    1. Norge er videre og klare for semifinale – i hva da? Jeg beklager, men jeg følger virkelig ikke med. Min verden har vært en tåkefylt sone i månedsvis nå.
      Det så enormt godt ut den maten på nederste bilde ♥ Jeg ble sulten nå jeg. Det skjer ikke så ofte akkurat.
      Du må ha lykke til med handelen, og pass på å kose deg også ♥ Gode klemmer ♥

      1. Håndball WM 🇳🇴🇳🇴

        Skjønner at du ikke helt har fått med deg det, du har jobbet med å komme i form så det er forståelig ♥️

        Enormt mye god mat på det bordet 🤪🤪

        Takk nå er jeg hjemme igjen og har 1 gave igjen 😝😝😝😝😝😝😝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg