Jeg tror vi klarer det!

I går snakka Rune og jeg om kjøkkenet vårt, vi har jo så lyst å ta det ned for å sette inn nytt. Men det vi har fra før er jo ikke ødelagt eller veldig gammelt. Så jeg kom opp med en ide om at vi kan jo rett og slett bygge et nytt selv for så å kjøpe de dørene vi måtte mangle. For vi har ikke lyst på så mye overskap. Vi vil ha en laaaang marmor(look) benk med masse skap under, og ei stor kjøkken øy. 🤞 Finner ikke noe bilde som er slik jeg vil ha det, men benkeplass, vindu, lys fra vinduer osv 😊Jeg tror vi klarer det kjempefint, for det første så er Rune veldig handy, og jeg veldig kreativ.( litt ihvertfall) Så sammen tror jeg vi kunne skapt magi på kjøkkenet. Nå fikk jeg lyst å sette igang med en gang, men planlegging først, det er jo den viktigste jobben. Så får vi se om det lar seg gjøre, når/hvis vi setter i gang så skal dere få følge prosessen 😊 å planlegge koster jo ingenting, tegne og regne er nok det første steg…Ha en fin kveld 😘

-Lene-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg