Jeg…Ubesluttsom, ja!

Da har vi kommet til søndag kveld og jeg kjenner det litt i ryggen nå etter å ha vært på beina i egentlig hele går og i dag. I går så var vi i Sfj og besøkte familie som er på besøk og det er så vondt å ikke kunne klemme slik man har lyst til, men uansett så var det veldig hyggelig å se dem igjen. I dag så har jeg har bakt julebrød/kake og vi har laget marsipan snacks.

 

En veldig hyggelig førjulsdag har vi hatt, det er disse dagene som gir meg aller mest julestemning og det trengs nå som regnet har kommet.

 

I går sminket jeg meg faktisk for første gang siden 28 august, glemte så klart å fjerne den når jeg gikk i seng, men samme det. Jeg skal faktisk bli flinkere til å sminke meg fremover for det er litt alright å gjøre det, freshe seg opp litt liksom. Vurderer å kjøpe den nye tanrevel, litt farge hjelper litt sånn i hverdagen det også kanskje. Litt mascara gjør jo ikke noe å ha på, selv om at jeg trives uten da, vi får se da vet du. Jeg…Ubesluttsom, ja!

Håper DIN helg har vært fin også

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

11 kommentarer
    1. Fint å freshe seg opp litt, mest for egen del og for å føle seg bedre. Jeg er ikke så flink med sminke. Det blir litt krem, i tillegg til en strek under og en strek over øyet 😀

    2. Helga har vært ganske magisk her. Klarte å duppe litt på sofaen både på lørdag og i dag. Det høres kanskje rart ut, men å få såpass med ro i sjelen så jeg klarer en dupp er ganske magisk i min verden 😊

      1. Vet du hva, sånn er det i min verden også og det er så ekstra godt når man endelig roer ned så man kan gjøre det. Godt å høre at du har hatt en magisk helg🤗

    3. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg sminket meg, men jeg må innrømme at jeg tenker at jeg skal gjøre det uten at det blir av. Så fine marsipanfigurer du har laget 😊 Jeg har ikke kommet i gang med baksten enda, men må nok snart se å svinge meg rundt hvis jeg skal bli ferdig 😳

    4. Jeg bruker stort sett Mascara. Og litt leppestift. Ellers ikke noe. Føler meg litt mer våken da. Søndager bare innadørs blir det ingenting 😁Fin med sminke du 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg