Jeg våknet av at han jamret seg veldig….

Klokka er 07.37 og jeg har allerede vært oppe i 2 timer, hva skjer med det? Det er jo IKKE normalt.. det er søndag og jeg ville sove til sånn 10 ish.. Ikke at jeg tror det noen gang kommer til å skje, men det er jo lov å håpe. Tror jeg har utviklet en form for lakenskrekk. Det MÅ kureres! Søvnterapi, er det noe som heter det tro?

Men i løpet av de usle 4 timene jeg sov i natt så drømte jeg noe veldig koselig/merkelig. Jeg drømte at jeg våknet av at Sheriff (min hann chihuahua) jamret seg veldig, og jeg fikk litt panikk for at noe var galt, så jeg skyndte meg til han for å se til han. Der lå han og fødte, han hadde allerede fått 2 valper, og en tredje var på gang. Jeg våknet dessverre før han var ferdig med nr 3. Men drømmen var så virkelig at jeg måtte ta en ekstra titt inn til han da jeg sto opp.Så mange merkelig drømmer man kan ha.. hvor kommer alt man drømmer fra tro? Det skjer jo ting i søvne som man ikke har tenkt på en gang ei heller aldri har opplevd og aldri kan oppleve. Rare greier… Vel, nå skal jeg få i meg litt frokost, og starte dagen. Kanskje jeg skal starte med en “formiddagslur” på sofa’n… Det er jo tross alt søndag…

Ønsker dere en fin søndag😘

-Lene- 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg