Jeg var ikke så tøff likevel

Fytti rakker’n sier jeg bare, det er ikke litt varmt, men sydenvarmt. Men herregud så heldige vi er som har det så fint i Norge. Jeg har endelig vært hos frisøren og fått tatt coronasveisen. Jeg skulle jo egentlig være tøff å gjøre skikkelige forandringer, men det er sommer, det er sol og håret blekes.

 

Klipte det 10 cm også, jeg skulle gjerne tatt det litt mer, men det hadde hun ikke tid til.. phuuuu!

 

Så jeg drøyer tøffheten til høsten, hvis jeg er tøff nok da. Men etterveksten på noen “mil” ble tatt og det var godt å få litt liv i håret igjen. Jeg trives egentlig bedre med litt mørkere bunn, men ikke denne gangen. Jeg stripet det enkelt og greit i en kald farge.

Så nu er jeg sommerklar, nyt dagen videre, det skal jeg ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg