Jeg vet ikke hvilken ende jeg skal ta tak i først!

I dag kunne jeg egentlig tenkt meg å pakket en bag å reist langt vekk, bare for noen dager, bare for å klarne hodet. I dag koker hodet mitt og jeg vet ikke hvilken ende jeg skal ta tak i først. Jeg begynner å gjøre noe for så å stoppe med det og gå tilbake til utgangspunktet som er her ved pc’en. Jeg føler at jeg går litt rundt meg selv her og hjernen følger ikke etter. Plutselig så føler jeg faktisk at alt dette er litt overveldende, litt mye man må tenke på og alt går ikke bare på skinner hele tiden. 

 

Planene mine for taket der inne går ikke, eller jeg skal få det til på en måte, men ikke som planlagt. Enkelt og greit fordi leverandøren har et minimums bestillingskrav på 5 stk og jeg trenger bare 2. Pga prisen pr stk så kan jeg ikke bestille 5. Så blæh! 

 

Men, det eneste jeg kan gjøre er å snu dette tankesettet, finne løsninger på issues og få det til. Jeg vet jeg kan det, føler bare at det er ekstremt kjipt når ting ikke helt går etter planen. Da faller jeg litt i kjelleren et øyeblikk og det er en vond følelse, men noen humper i veien må man nesten regne med og det VET jeg. Det man ikke kan forandre på må man finne løsninger på, sånn er det bare, jeg må bare finne frem den fornuftige siden av hodet nå så blir alt bra. Puste med magen og sette i gang den kreative delen av hjernen. 

Ønsker dere en fin dag, jeg skal få det jeg å……. etterhvert! 

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

15 kommentarer

Siste innlegg