Jeg vet ikke om jeg tør å spørre!

Alarmklokka er slått av for nå er det helg! Det er det beste jeg vet når jeg er ferdig å bruke den for uka. Jeg kan ikke skjønne hvorfor, men jeg har faktisk et dårlig forhold til alarmen på morgenen. Prøver å tenke tilbake på om det kan være noen traumer relatert til den, men det er jo ikke det. Jaja, jeg liker’n ikke og kommer aldri til å gjøre det heller. Man kan jo ikke like alt her i verden heller, det hadde vært kjedelig.

 

I dag har jeg sett på youtube og forsøkt å lære meg hvordan man bygger et spisebord, for jeg har troa på at vi skal kunne klare å lage et selv til spisestua vår. Jeg har funnet et som jeg syns var kjempefint, det er rundt, stort og med ganske kraftige materialer. Akkurat slik jeg kunne tenkt meg, litt innvikla bein, men det burde gå. Det eneste av verktøy vi ikke har til dette er store tvinger, men det er ikke store kostnaden.

 

Jeg vet ikke om jeg tør å spørre! Men, det går jo an å snakke om det om ikke annet. Alt som planlegges må ikke gjøres i dag på en måte, holder lenge med neste uke for eksempel. (hehe)

 

Men, jeg planlegger tegner og ser det for meg. Jeg hjelper også til med saging, borring, liming og holding. Men hovedoppgaven går så klart til Luna (Rune). Så hvis det skal gjøres så er jeg avhengig av å få med meg han på dette. Det KAN hende jeg drøyer å spørre, men sommeren er jo en fin tid å gjøre det på. Det trenger litt tørketid og da er det jo kjekt av det kan stå ute evt. Men vi får se, lysten er der i hvert fall.

 

Vi sa jo at vi var ferdige med de store oppgavene ute her, men dette er jo inne og da er det vel greit. I går gjorde vi absolutt ingenting, det ble litt bading med barna, litt grilling med mamma, sjakkspill og kos.  Slike dager er gull verdt innimellom slaga, det er i hvert fall sikkert. Var og testet meg også i går og fikk svar i dag at den var negativ som forventet. Men better safe than sorry.

 

Ønsker DEG en fin fredag, ta vare på deg selv og de rundt deg 🌷

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Å det blir spennende å følge med på det bordet, hvis du får med Rune på laget da 😁 Jeg ha også lyst på rundt eller ovalt stuebord, det vi har nå er et massivt bord som er svintungt. Aldri likt det, det er malt og beiser mange ganger men det hjelper ingenting. Det er grusomt 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg