Jeg vil ha det ferdig med en gang

Jeg får mange ideer i disse tidene, der man ikke gjør så mye annet enn å være ute en tur så hjemme. Det som er litt “synd” er jo at de fleste ideene går ut på å bake eller lage desserter eller noe. Men det kan jeg jo ikke fortsette med, for det første så blir det dyrt og for det andre så går det utover Rune. Jeg klarer å la være fordi det er ikke alt søtt jeg liker så godt. Vi prøver å ikke ha så mye av slikt liggende i huset, men det er jo ikke så lett når jeg tilfører søtt hele tia. Er ikke så lett å la være når det er tilgjengelig og det er forståelig. Men det finnes annet å gjøre uten sukker.

 

Når grunnarbeid er gjort må jeg vite at mulighetene er der for å kunne starte opp og avslutte i løpet av en dag eller 2. 

 

Så jeg tror jeg skal gå over til å fornye noe i stedet. Jeg har jo en plan om å male kjøkkenet og flisene bak, så det er kanskje en ide å sette i gang med. Og samtidig da så får jeg ryddet i alle skuffer og skap, vet det er på tide å kaste og organisere en del i dem. Problemet mitt er at når jeg først starter så blir jeg så ivrig på å bli ferdig at jeg jobber på i time etter time. Jeg er ikke flink på å skulle bruke tid på et prosjekt utenom tørketid på maling og ting jeg ikke får gjort noe med. Nå skal jeg planlegge dette og finne en dag jeg kan starte.

Ha en herlig dag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg