Jeg vil ikke gi opp helt enda..

Den følelsen jeg får når jeg kan tenne lys og vite at jeg har orden overalt er god, det er liksom prikken over i’en etter en lang dag i vaskebøtta. Det er et godt tegn på at jeg er ferdig, da kan jeg lene meg tilbake og ta et pust i bakken. Nå er det orden i alle hyller, alle skuffer og en hel søppelsekk med klær er fjernet fra garderoben. For ja, jeg klarte å se hva som ikke behøver å være der bare for å ta plass.

 

Sånn hvis jeg skal være helt ærlig så er det nok mye mer jeg kunne kvittet meg med. Men når man har en åpen garderobe så er det kjekt å ha endel klær der også. Dette er så utrolig godt å ha gjort men det gir meg også mange lyster til forandringer, for jeg har så lyst å ta inn litt marineblått på soverommet. Og kjøpe lys tette gardiner, det er en ting som skal skje før sommeren ihvertfall.

 

For hver gang jeg går løs på sånn rydding som jeg har gjort i dag så øyner jeg igjen et lite håp om å finne ringen min. Men ikke i dag heller, og jeg vil ikke gi opp helt enda. Selv om at jeg tror hele huset er endevendt siden jeg mistet den ut av syne. Jeg savner den og håper jeg snart kan ha mulighet til å kjøpe en ny slik at jeg kan være skikkelig forlovet også.

 

Håper dagen din har vært god mot deg og ha en fin kveld videre  😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så lekkert og ryddig hos deg da.. Jeg bare måååå få rydda i skapene snart..alt for mye der jeg ikke bruker 🙂 Håper virkelig den ringen dukker opp endag.. God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg