Jeg vil ikke sloss…..

I dag bestemte jeg meg for at jeg skulle få Rune til å gå på loftet, for nå var det på tide med litt røkelse. Jeg har savnet den lukten så mye så jeg hadde ikke lyst å vente lenger. Og heldigvis fikk jeg han til å gjøre det så nå dufter det bare helt HERLIG i huset her. Røkelse gjør meg så glad, og det gjør også adventsstjernene også.Og når han først var oppe på loftet kom all julepynten ned. Jeg skal vel ikke sette frem nisser enda, men man vet aldri. Det kan jo bli for fristende når det først er fremme og det skader jo ingen. Det eneste er at jeg syns selv at jeg begynner tidligere og tidligere hvert år. Så innen et par år så er vel huset mitt ferdig pynta til jul i september. Og det er jo ikke bra.Så akkurat nå er det litt kaos her i stua, men slike er det jo alltid.. hvert år så er det kaos før det er kos. Men det gjør meg ikke noe, kvelden er ennå ung. I dag har det snødd hele dagen også, og har gitt meg litt julestemning i hjerte. Og det er så koselig, og ettersom jeg har sett på yr så skal vi beholde litt av det som har kommet ned i helgen med sol og minusgrader.

Folk tar helt av og risikerer både egen og andres sikkerhet

I morgen er det black friday, så jeg tenkte jeg skulle kanskje få kjøpt litt gaver innen dagen er over. Greit å slå til på disse salgs dagene. Jeg drar ikke til byen, men det ligger masse på nett også. Syns ikke noe om slike kaos dager i butikker som det kommer til å være i morgen. I fjor var det faktisk slosskamper rundt omkring på megatilbud. Er det mulig. Blir sikkert litt i år også, og jeg vil ikke sloss om ei jakke eller noen sko.Har fått vasket vinduer innvendig i dag, men utvendig så får vi bare vente. Elsker denne kommende tiden, og det er så koselig å stå opp på morgenen, fyre på røkelse og tenne stjernene rundt omkring. I love it. Håper dere har en fin kveld og at stjernene er på vei opp i deres hjem også.
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg