Jippi, kortere tid å vente gitt!

En happy meg etter å ha pyntet i fjor

I dag har jeg vært på en fin tur sammen med nabo’n, vi fikk samlet mange furu kongler og nå er de vasket og lagt i ovnen til tørk. Skal også få med meg Rune og en hagesaks slik at jeg kan hente noen lerkekongler. De er så fine, men vanskelig å få tak i når man ikke rekker opp. Tror ikke Rune heller rekker opp, men han kan klatre. Gleder meg til å sette i gang med planene mine med disse.

 

Små gleder i hverdagen ❤

 

Bare elsker å lage ting selv, spesielt når/hvis jeg får det til. Liker du DIY prosjekter? I dag har jeg ikke akkurat vært så aktiv her inne, men livet skjer og da må bloggen komme etterpå. Har hatt en så koselig ettermiddag med middagsgjester og etter det var det jo konglevask. Fant forresten ut i sta at første søndag i advent er den 27 november noe som betyr at julepynten må opp lørdag 26 november. Jippi, kortere tid å vente gitt!

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

2 kommentarer
    1. Jeg liker også å holde med på ulike prosjekter. Men i det siste, helsen min var ikke god og da er det kun lydbøker jeg har brukt meste av min tid.
      Lykke til med alle dine prosjekter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg