Kan du være så snill å holde kjeft litt!

Endelig er det litt go’vær igjen, det har vært etterlengtet. Ikke at jeg får så mye glede av det i dag akkurat, men for dem som har mulighet til å nyte det så er det jo bare perfekt. Jeg skal så klart være ute litt innimellom gjøremål, men det blir bare korte lufteturer. Som nå, nå sitter jeg ute å skriver og inntar lunsj som i dag er en iskaffe enkelt og greit. Det er bare så utrolig deilig å kjenne solen varme og ikke minst null vind.

Jeg har en liten tanke på gang og det er at jeg skjønner ikke hvorfor noen mennesker er så ekstremt sure. Jeg var på butikken i går og slo av en hyggelig prat med kassadamen, hun gjorde seg ferdig med meg og jeg betalte og hun gikk videre til neste kunde. Ingen ventetid altså, men personen som var etter meg i køen fresa til meg fordi samtalene mellom kassadamen og meg fortsatte.

 

“Kan du være så snill å holde kjeft litt, herregud altså” sa han med sint tone i stemmen. Han satte øyene i meg som om jeg hadde fornærmet han på verst tenkelige måte. “Eh, ja beklager” sa jeg. Ble litt sjokkert egentlig over måten han sa det på. Jeg pakket varene mine ferdig og i mellomtiden ble jo han stående ved min side for å pakke sine varer. Han fortsatte å være irritert og pakka varene sine på en sint måte om du skjønner.

 

Husk en ting, selv om at du har en dårlig dag så behøver det ikke å gå utover andre! 

 

Javel, så har man en dårlig dag. Men, er det så vanskelig å ikke la det gå utover andre. Det er faktisk ganske så irriterende å bli “kjeftet” på av null grunn. Hvis han ønsket å snakke med hun bak kassa om noe så hadde han fulle muligheter til det, for vi små snakka MED pauser! OMG, sånt irriterer meg, kan man ikke bare være hyggelig liksom. I sånne situasjoner så kan jeg faktisk bli litt frekk tilbake, men jeg bet det i meg. Er ikke verdt det å synke til samme nivå. Blæh!

Ønsker dere en fin dag, smil og vær glad ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg tror nesten jeg hadde kjeftet skikkelig tilbake. Jeg blir så sint når folk urettvist behandler meg dårlig. Æsj, for en type 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg