Kan ikke ta noen sjanser nå

Det første jeg tenkte på når jeg våknet kl 06 i dag var at dette var siste natta på sofaen. Endelig skal jeg flytte tilbake til soverommet! Nå er sofaen historie for nattebruk og etter 13 dager der så kan jeg ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å legge meg i senga i kveld. Det kan jo plutselig bli litt uvant da, men det skal jeg fort venne meg til igjen. Så i dag skal jeg vaske der inne og legge på reint sengetøy. Hvor god følelse er ikke det.

 

GOD HELG OG VÆR GOD MOT HVERANDRE

 

I dag er det semifinale for ol jentene i håndball kl 14 og det skal jeg få med meg. Så innen den tid vil jeg gjerne være ferdig med alt jeg har å gjøre i dag. Det er ikke så himla mye, men noe er det alltid. Ting går ikke i den farten jeg vil, for jeg må huske på å ta litt vare på meg selv midt oppi alt. Kan ikke ta noen sjanser nå med løft og brå bevegelser. Liker å komme i gang med dagen tidlig, slik at det faktisk er helg når klokka runder 16. Det er perfekt!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Jeg er snart ferdig med husvask og da er det bare en tur til butikken og kirkegård. Resten av dagen skal jeg hvile.
      Kos deg med dagen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg