Kan jo ikke gi opp heller!

Hver dag så setter jeg meg ned foran pc’n, klar som et egg til å skrive, men så setter skrivesperren inn. Kanskje ikke skrivesperre, men hjernefrys, alt jeg vil skrive om forsvinner og det har gjort meg litt oppgitt kan man si. Det er ikke riktig at det skal være sånn, for jeg elsker jo å skrive. Jeg vet at det er kun meg selv som lager disse sperringene, jeg overtenker og det gjør ikke saken noe bedre.  

 

De siste dagene har jeg tenkt litt ang dette og når tanken på å bare gi opp og legge bloggen på hylla streifet meg så våknet jeg litt. Jeg kan jo ikke ha en blogg uten innhold og jeg vil jo ha bloggen min. Kan jo ikke gi opp heller! Jeg vet hvor mye dette gir meg, jeg vet hvor godt det er for MIN sjel å skrive. Så nå skal jeg jobbe mot en god rutine igjen. Har sagt det før, men sier det igjen fordi jeg vet at jeg kan hvis jeg vil. 

 

Nå er det 16 dager siden sist jeg var her, hallo, det er jo ikke greit. Det er faktisk ganske så håpløst, men nå snur skuta! Jeg er veldig glad for tiden, jeg har det fint og jeg nyter hver dag. Høsten er i gang og fargene som gjør denne tiden så vakker kommer mer og mer frem hver dag. Hva er vel bedre enn det, høsten er fin og jeg liker disse mørke kveldene. Hvordan står det til med dere?

 radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

14 kommentarer
    1. Heisann!! 🥰 Her har det skjedd, og skjer enda mye, på godt og vondt, mest godt heldigvis. Så bra å høre du har det fint. Du er inderlig savnet vettu, har du skrivesperre så skriv om kaniner. Jeg spiste forresten kanin nylig, tenk dét… 😳 klem

      1. Hei 🥰
        Godt det er mest godt, det gjør meg glad 🤩 Åh takk, så godt å høre at jeg ikke er glemt 😊 Kaniner er koselige så ja de(den) kan skrives om… Hæææ har du spist kanin? 🫣🫣🫣🫣

        Klem

    2. Du må ikke tro på alt du tenker, veit du! Tanker er – vel, bare tanker. Gjør det enkelt – skriv. Du er deg, og skal ta plassen som er din.

      Sett post-it på PC : Dette betyr noe for MEG!

      Det vises jo, at mange setter pris på dine innlegg, dine kommentarer!

      Ha en fin helg 🤗

      1. Åh så utrolig hyggelig kommentar, den satte jeg virkelig pris på og jeg skal jammen meg sette en post-it lapp på pc’en med akkurat de ordene, TAKK 🥰
        Ha en strålende helg selv ♥

    3. I dag var det nesten en trøst å lese at du også sliter 🫣 Jeg har ikke vært inne på 10 dager og sliter med motivasjonen. Alt gikk så bra og så sa det plutselig stopp 😳 Når jeg setter meg ned for å skrive er det null ideer og tanken på at alt er bare vås av det jeg skriver stenger skrivelysten ute. Jeg heier på deg! Du skriver dødsbra og har nydelige bilder 🥰 Stay put!

      1. Godt at man kan gi litt trøst i hverdagen 🥰 Motivasjonen er der, men tankespinn er no dritt, det gjør så en mister troen på seg selv og det man skriver. Så fremover så skal jeg skrive akkurat som før, nemlig det som faller meg inn. Gjør det du også 🥰 Vås er det langt ifra kjære deg, heier på deg også ♥

        Takk for gode ord🙏

    4. Så godt og se deg her. Er ikke godt å streve med skriving, men noen ganger tror jeg en bare må akseptere og så kommer det. Godt og høre du ikke gir opp. Ellers er jeg ening, høsten er veldig vakker og det å nyte og det å ha det bra, er godt. Jeg nyter også høsten, og så tror jeg på en ny sommer. <3

      1. Nei det er kjipt, men må bare snu tankesettet så ordner det seg håper jeg ♥️
        Takk, hyggelig at du syns det 🤩🤩

        Ja la oss nyte alle årstider 🍁☃️⛱️🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg