Kan vi ikke heller bry oss om ting som er viktig å bry seg om?

Voksne mennesker vinner gullruten for å snakke ned andre på tv, det er greit, men når en skjønn liten guttunge får litt pimp i en reklamefilm, DET ER KRISE. Skjønner meg ikke på dette, og hva noen mener er seksualisering av barn. Tanken streifet meg ikke engang når jeg så denne reklamen, det eneste jeg tenkte var at dette var kult.

Sangen fra 50 cent var jo toppen av kaken, teksten inneholder tross alt ord som støter noen. Uff, er det ikke et problem i verden så er det viktig å lage ett tenker jeg. Etter 5 dager på tv skjermen har Coop Extra trukket reklamen fra tv eller er ihvertfall i gang med endring av den… Jaja, da ble livet så mye bedre tenker jeg.

Kan man ikke heller bry seg om ting som faktisk er verdt at man bryr seg om? Som for eksempel åpenbar mobbing av mennesker på tv. Nei, det er gullruten materiale det. Kan ikke noe for det, men DET er helt bak mål etter min mening, men men det er vel bare slik det har blitt.

Ønsker dere ellers en fin fin kveld ❤
signature-fonts

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg