Kanskje det blir litt drama

Litt treg med innlegg i dag, men sånn er det noen ganger. I dag har jeg gjort unna alt jeg måtte gjøre til klokken 15, så etter det har jeg laget middag og ryddet opp. Kvittet meg med litt greier på kjøkkenbenken, greit å ha stæsj der, men jeg hadde MYE. Nå har jeg nettopp hatt en leirmaske på i 30 minutter og før jeg stikker i dusjen tenkte jeg det var kjekt å slappe av litt med et innlegg. Det er en god avkobling å skrive litt, det vet vi jo alle som skriver.

 

I morgen er det Vixen og jammen meg ble jeg ikke invitert i år heller, kan’ke skjønne det hehe. Jeg ser på alle mulige SoMe kanaler at her freshes det opp til den store dagen. Hvis jeg finner ut av hvor jeg kan se det i år, så skal jeg se på det. Det er jo litt gøy å følge med på hvem som vinner og gud veit, kanskje det blir litt drama i år også. Denne helgen har jeg faktisk ingen gjøremål og det er så utrolig deilig. Egentlig så er det rett og slett helg fra nå av for meg og det liker jeg.

 

Fikk du med deg 5 av de tingene jeg ikke liker i går? Er du enig med meg og skjønner du hva jeg mente med bilde nr 5? Nå skal jeg hoppe i dusjen på med torsdagsantrekket og bare ta kvelden helt med ro. Håper dere har en fin uke så langt og viktigst av alt så håper jeg dere har det bra. Ha en fin kveld 🤗

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. For min del, har jeg innsett at sjelefreden er avhengig av at jeg går tilbake til å ignorere det etter beste evne.. Det finnes vel knapt den ting ved denne prisen som ikke irriterer meg til magesår! Jeg syntes verdiene som frontes her er helt på trynet, men det som virkelig gnager, er at nomineringene er hinsides urettferdig med innførselen av både TV- og musikkbransjen, i tillegg til at jeg får tilløp til spasmer av en del av de utvalgte kandidatene.. – Og som om dette ikke var nok, så lar de hun der Sophie-Elise beholde sitt kandidatur i kategorien ‘årets business’ etter å ha blitt idømt en halv mill(!) i bot for økonomisk kriminalitet, -av alle ting! – Mens Asbjørn, som har toppet bokhandlerlisten, i tillegg til å ha solgt en forretning, for så å gjøre braksuksess med den neste, – uten verken å svindle eller bedra noen på veien, skipper de glatt rett utover sidelinjen!..
      Det er faktisk så galt at intet ville gledet meg mer enn å bli utropt som vinner av denne prisen, for med det å kunne frasi meg den pga at jeg ikke ønsker å bli assosiert med de *mmwhahaha*.. 😉

      1. Jeg er langt ifra enig i alle kandidater i enkle kategorier og er veldig enig i det du sier ang Asbjørn, han hadde fortjent en pris uten tvil 🤗
        Mammapaahjul hadde fortjent MANGE av de prisene også ❤

        Det er noen av influenserne som er finalister jeg liker og håper tar hjem priser også. Så får jeg det til så skal jeg se på det 😊 Når det kommer til SE og årets business så er det jo langt ifra greit at hun fikk beholde sin finaleplass etter hun fikk bot, det blir jo bare dumt.

        Ha en fin dag Gry ☀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg