Kanskje det hjelper å klage litt….

I dag skulle jeg ønske jeg bare kunne tatt ut tenna og sendt de avgårde til tannlegen, for i dag syns jeg synd på meg selv. Tannverk er ikke det beste som finnes her i verden og nettopp det har jeg i dag. Jeg har også skikkelig tannlege skrekk og syns det er skummelt å dra dit. Men så klart, når jeg har så vondt som nå så må jeg jo da.Rart hvordan det sprer seg overalt, jeg har jo null kontroll på hvilken tann som verker nå, for nå verker alle. Ikke bare det at det er vondt i tanna, men dette gjør veldig vondt i lommeboka også. Tannlege er så utrolig dyrt! Men gir ikke dette seg så får jeg ringe tannlege i morgen 😱 Måtte bare klage litt jeg da, nå skal jeg hive innpå en paracet, og be om at dette går over…FORT!
signature-fonts

 

4 kommentarer
    1. Uff, ja tannverk er pyton! Og det hjelper LITT å klage i alle fall. Man fortjener å klage litt 😀 håper det blir bedre nå. Men kjør på med Ibux, det er bedre på tannsmerter 🙂 Lykke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg