Kanskje jeg kan være heldig å slippe det

Fytti fytti rakker’n som jeg fryser i dag, det er rett og slett iskaldt her inne på mårran, men om litt kommer sola inn vinduene og da får pipa en annen lyd. I dag så er det en tur til hudlegen igjen, når jeg først har kommet inn der så tenker jeg at jeg skal høre om et par føflekker kan fjernes. Jeg har 2 som er ufarlige, men som jeg blokker fra solen hvert år, så kanskje jeg kan være heldig å slippe det i årene fremover.  

 

Kan jo ikke si jeg har bruk for dem likevel og jeg kommer i hvert fall ikke til å savne dem om hun kan ta dem. Nå er det 1 uke igjen med behandling på psoriasisen under beina så burde det være borte for denne gang. Herlighet så mye greier man får med åra, er det nødvendig da! Men, skal IKKE klage egentlig når det ikke er annet enn ting som kan fikses. Så jeg må jo si jeg er heldig sånn sett.  

 

Nå skal jeg komme meg i dusjen og skrubbe kroppen(bokstavelig talt) for 15. dagen på rad, har vel aldri vært så rein før. Håper du har en fin dag å se frem imot 🙏

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer
    1. Lurt å fjerne føflekker okkesom… jeg har et par jeg kanskje kunne tenkt meg fjernet også…. hmmmm…
      Lykke til hos legen 🙂

      Ja plager…. det er ikke måte på hva som dukker opp til tider…. Psoriasis under føttene er ikke greit. Jeg har noe lignende rundt og under føttene jeg smører inn med salver og kremer – også er det best sommertiden 🙂 Det vonde er når det kommer sprekker der 🙁

      Lag deg en fin fin tirsdag 🙂

      1. Ja jeg har et par jeg ville hatt bort, men det får fastlegen ta seg av. Det er ikke godt med plager under beina, men nå er heldigvis mitt nesten HELT borte, jippi! Det har vært vondt ihvertfall.

        Ha en nydelig tirsdag du også❤

    2. Jeg fikk også fjernet tre litt større føflekker for noen år siden. Har ikke savnet dem 😀 Men det var fastlegen som gjorde det for meg.

    3. Veldig greit å fjerne føflekker, de har ingen funksjon. Jeg har noen igjen som jeg skal prøve å få tatt før sommeren kommer. Har allerede tatt fler + noen innkapslede myggstikk 😉 Det så ut til å bli en varm og fin dag her i dag, men nå er det overskyet og ikke noe varmt i det hele tatt, brrrr

    4. Har aldri fjerna føflekker jeg..men det er kanskje ingen dum ide.. 🤔
      Skjønner godt du begynner å bli drittlei den skrubbinga i dusjen, da.. men så lenge det hjelper, er det jo verdt det ❤

      1. Nei jeg tror det er lurt ihvertfall hvis man har noen litt ekstra store e.l😊

        Jaa men jeg får kjøre på så lenge jeg får beskjed om det, og ja det hjelper så🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg