Kanskje jeg plutselig er en youtuber en dag likevel…..

Hodet er på rett plass, tanken min er ganske klar og målene for resten av året er skrevet ned. Jeg skal i 2020 bli flinkere på video, og skal bruke resten av året på å øve meg på å bli naturlig foran kamera. Jeg surrer det til hele tia og klarer pr. i dag ikke å være meg. Jeg kan snakke normalt i et halvt minutt så begynner jeg å gjøre meg til…

Men jeg gir ikke opp av den grunn, for jeg vet at øvelse gjør mester. Jeg skal lære meg redigering skikkelig for jeg koser meg masse med å filme. Uansett så liker jeg bedre å filme andre ting enn å filme meg selv, men kanskje greit å være med innimellom i hvert fall. Jeg har jo en youtube kanal som ikke akkurat er så veldig aktiv. De få videoene jeg har lagt ut er ikke akkurat noe kvalitet da det er filmet med mobiltelefonen. Og den ene som er filmet med kamera det er lagt ut privat.

Det er moro å drive med og ikke minst moro å sette sammen klipp. Nå er jo ikke jeg en mote blogger eller reise blogger, men det kunne jo hende en og annen kunne syns at det var koselig å være med meg en dag eller to i mitt liv på de dagene der det skjer noe jeg kan filme.

Uansett seere eller ei så er det moro, jeg elsker å produsere og jeg liker å se ting bli til noe, fra små snutter til en film, legge på litt effekter her og der. Veldig interessant synes jeg og jeg ser masse på YT. Utrolig mange flinke youtubere. Jeg tror ikke akkurat at planen er å bli en youtuber, men for at noen skal se videoene mine så må de jo ut, så kanskje jeg plutselig en dag er en youtuber likevel på en måte..hehe.Pr i dag har jeg 6 abonnenter så prestasjonsangsten er kanskje ikke helt den verste hehe. Men 6 stk er mer enn 0 så får se meg fornøyd med det. Det er jo en prestasjon i seg selv at mine 6 abonnenter faktisk er der ennå uten at noe som helst skjer. Regner med at de har glemt at de er på siden min i det hele tatt 😂

Ha en strålende dag..
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg