Karamell fudge og Tik tok…

Etter en god natt søvn på over 8 timer i natt (det er ikke noe som skjer ofte) så bestemte jeg meg for å lage salt karamell fudge i dag. Det er en ting jeg har hatt lyst til å lage lenge, men har vært treg til å gå igang å prøve på det. Men i dag har jeg gjort det og det var jo så enkelt. Det er moro å prøve å lage noe jeg aldri har prøvd før og nå tenker jeg det er en som blir glad når han kommer fra jobb og nettopp derfor lagde jeg dobbel porsjon.Så nå er det bare å vente noen timer og se hvordan resultatet blir. Oppskriften på dette fant jeg på det søte liv, hun har alt av oppskrifter egentlig og jeg bruker kun denne siden når jeg leter etter ting å lage. Trenger ikke å leite rundt for å si det sånn, for der finner jeg det meste.

Kos deg med juleforberedelsene 

I det siste har jeg fått litt dilla på TikTok, og syns det er så gøy å lage videoer og se på videoer der, det kan hende det er en app ment for ungdommen, men i dont care. Jeg syns det er gøy så sånn er det. Har du prøvd? Artig konsept faktisk. Her er min side der inne. Vel, nå har det faktisk gått 6 timer siden jeg begynte på dette innlegget så nå er karamellene ferdig.Dette ble jo bare helt perfekt og smaken var akkurat som jeg ville ha den. Anbefaler å bruke maldon salt i, det ble kjempegodt. Jeg er ikke så glad i sånt søtt jeg, men denne smakte skikkelig godt. Prøv det 🎅
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg