Kjære medbloggere 💖

Når jeg startet å blogge så var det noe jeg gjorde helt alene på en måte, jeg kjente ingen bloggere. Det var liksom ingen jeg kunne relatere andre enn de bloggene jeg leste, hadde heller ikke noen å snakke blogging med, fordi ingen andre i min omgangskrets gjorde det. Det er 3 år siden jeg begynte og siden den gang har ting forandret seg veldig. Siden den gang har jeg sett et samhold, støtte når man er trist, støtte når man er lei og ikke minst applaus når man gjør det bra.

 

Selv om det til tider kan være litt stritt,
er det også viktig å roe ned,
for når treet er pyntet og landskapet hvitt,
kan man finne den virkelige julefred

 

Nå har jeg dere, jeg vet at vi bloggere er der for hverandre når det trengs, det har jeg virkelig erfart og de fleste av oss ser ikke på hverandre som konkurrenter, men som medbloggere. Akkurat slik det skal være. Jeg heier på dere alle og blir genuint glad på deres vegne når dere stiger på topplisten. For uansett hvor mye vi sier at den topplista ikke er viktig, så er det moro når man er på den. Det er jo vanskelig å lese en blogg man ikke vet finnes. La oss fortsette å heie på hverandre 🙏

Dere er fantastiske og jeg er så takknemlig for nye bekjentskaper og gleder meg til 2022 med dere💖

 

6 kommentarer

Siste innlegg