Kjekt med en plan!  

Da er ALT av jul fint plassert på loftet og hverdagen er i gang igjen og i morgen tidlig skal alarmen på for første gang på lang tid. Og dere som vet dere vet, men denne gangen så skal jeg ikke la det påvirke meg på noen som helst måte, det er helt ok. Dette blir bra og disse få månedene før våren skal jeg ta imot med åpne armer. Det blir en fin tid og det føles bedre når jeg tenker slik enn å tenke blæh slik som de 2 første faktisk er i året.    

 

Jeg føler meg motivert, jeg føler meg klar og i dag har jeg faktisk satt frem plastkassen som årets julegaver og adventsgaver skal i. Nå har det vært nok prat og null action på det området i flere år, det er det slutt på og jeg skal holde eget ord. Derfor er det kjekt å IKKE sette disse kassene på loftet men ned under trappen. Så kan jeg nå og da fylle de opp sakte, men sikkert. Kjekt med en plan!  

 

Nå skal jeg kle på meg og komme meg ut å bidra med stabling av ved, for HELDIGVIS har vi i dag kjøpt masse. Begynte å kjenne litt på det her om dagen da veden begynte å ta slutt og vi fant ut at vi rett og slett bare hadde til 3-4 dager til. Men, nå er strømregninga forhåpentligvis reddet for en stund (in my dreams!) En ting er sikkert, det hjelper på med vedfyring i hvert fall. Nå er det stabletid, snakkes senere. 

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Så flott en plan da 🙂 Jeg har ikke plass til sånne planer…altså ikke under trappen eller noe sted. Her er så overfylt. Så min plan er å få ryddet opp i løpet av året 🙂
      Ved ja…huff. Jeg ser det minker på min ved også. Og nå dro nettopp barna mine avgårde til faren sin. De har vært her i 4 uker. Så nå har jeg en plan om å spare på veden også 😉 Så det skal jeg gjøre 🙂 Jeg får nok bare kle meg godt. Det går greit så lenge det bare er meg i huset. Men kan ikke spare sånn når det er andre her.
      Ha en fin uke i det nye året ♥ Klem ♥

      1. Det er godt med plass til sånne planer, til nå har de bare vært i hodet og det har ikke tatt mye plass engang. Nei, det er kjipt når det begynner å bli dårlig med ved, spesielt nå hvor man er heldig hvis man får tak i. Så phuuu at det nå er fylt opp, men vi prøver å spare på veden vi også uansett. Mitt verste mareritt nå er å bli tom og faktisk ikke få tak i mere.😨

        Det er en god plan du har også syns jeg Eva, å rydde sånn litt etter litt er bra. Det er jo sånt du kan ta akkurat når du føler for det ikke sant?❤

        Takk det samme til deg og klem tilbake🤗

    2. Så fint dere har stablet veden! Det ble et flott “interiørbilde” av peiskosen. Ja, det gjelder å fokusere på små gleder i stedet for bare på alle skriveriene om hvor ille alt er. Det har vært litt tyngre enn vanlig de siste par åra, men jeg synes på langt nær det er like ille nå som i mars 2020. En venner seg jo til det, og vi kan ikke bare se fram i mot den dagen da vi kan “leve som før”. Kanskje kan vi bli mer bevisst på å verdsette de små hverdagsgledene, nå når vi er avstengt fra en del av det bli pleier å ta som en selvfølge? 🙂

      1. Jeg burde ha skrevet at det var et illustrasjonsbilde, men det glemte jeg helt bort.🤦 Ja det er så absolutt noe av det viktigste man kan gjøre. Enig i at det ikke er så ille som det føltes da og heldigvis er vi jo flinke til å ha vaner, så dette har jo blitt en vane.

        Hverdagsgledene lever jeg for, de betyr alt og som du sier, man må verdsette dem🥰 Takk for fin kommentar Kari, viktig melding du skriver, takk❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg