Kjemi via ord og bilder

Jeg fascineres av mange ting og en av dem er hvordan vi mennesker finner kjemi med hverandre gjennom ordene vi skriver og bildene vi deler. Man finner fort ut hvordan en person er, hva den liker og hva som finnes i hjerte deres. Man lærer å kjenne humoren, ironien og innimellom er det enkelt å lese mellom linjene for å få en bedre forståelse av hva som blir sagt. Jeg bryr meg, jeg merker når noen blir borte noen dager og da kikker jeg etter dem. Og det hyggeligste av alt er at dette gir meg noe godt i hverdagen min.

 

 Det viktigste er ikke å nå ut til folk, men å nå inn til folk

 

Man merker fort om man får kjemi og om man “matcher” på noen områder liksom. Vi er forskjellige, men likevel ganske like også på et vis. Det er mye støtte å finne, det er trøstende ord når man trenger det og det er vennskap. Vennskap som er så gode de kan bli gjennom ord og bilder. Skjer det noe i mitt liv så har jeg lyst til å dele det med dere og jeg er spent på om det skjer noe i deres liv hver dag og jeg gleder meg til å lese om det. Takk for at dere engasjerer dere i min blogg, det setter jeg pris på.

Ha en god natt ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg