Kjøkkenbenk ute før og etter

I dag ble den berømte hylla ute ferdig og vi fikk hengt den opp, den ble akkurat så fin som jeg trodde den skulle bli. Vi har også beiset kjøkkenbenken ute, men er ikke helt ferdige med hyllene under. Vi skal også sette opp en vegg inn mot kjøleskapet for å skjule den hvite siden på det. Og grunnmuren skal pusses og males, men alt til sin tid. Nå gleder jeg meg bare til varmen kommer så vi kan virkelig begynne utesesongen.

 

Neste prosjekt er allerede i planlegging og dette prosjektet skal vi ha sammen. Det gleder jeg meg skikkelig til for dette er en ting vi har savnet lenge. Det skal også bli deilig å bli kvitt alle materialene som ligger her så det blir litt ryddig i gårdsplassen også. Våren er en effektiv tid for oss, det skal være sikkert og visst. Men jammen meg blir det fint til slutt også, det er det beste med alt.

 

Nå er det blitt kvelden og roen har senket seg, det har vært en litt stressende start på dagen da jeg hadde et par hundre ting å fikse. Men jeg kom i mål og dagen ble en veldig fin dag. Nå kjenner jeg at jeg er litt sliten og så fort jeg setter meg ned og slapper av så begynner gjespingen. Tårene triller og senga frister, men det er tross alt fredda så jeg får holde ut litt til.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg