Kjører på og gjør nettopp det

Herlighet, altså jeg kan ikke si annet enn at dagen i dag har foregått stort sett foran tv’en. Har ikke hatt lyst til å gjøre noe annet og det har vært så deilig, spesielt når serien er så spennende som den er. Det er også en deadline på hvor lenge den blir liggende på programarkiv, så kjekt å få det med seg før det forsvinner.

 

Julen er til for å slappe av å kose seg ikke sant, så da kjører jeg på og gjør nettopp det. Hverdagen går i ett sånn ellers så det er godt å være rustet for et nytt år når det kommer til energi.

 

I kveld har jeg klipt håret også 10-12 cm forsvant og det var godt å få ryddet opp i slitte ender. Det var på tide og så lenge jeg har en «frisør» i hus (altmuligmann) så kan det gjøres når som helst. I morgen kommer forhåpentligvis min nye pc også, det skal bli deilig å starte året med en tom fresh pc. Jippi!

Ha en fin kveld videre ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Godt å få klippet tuppene av og til ja 🙂
      Jeg har fått meg nettbrett med tastatur og prøver ut det 🙂 Så det er mulig PC forsvinner herfra etter hvert… vet ikke helt.. PC begynner bli treg… og nettbrett er greit så lenge det er tastatur på det og jeg kan anskaffe trådløs mus i tillegg 🙂
      Om ikke nettbrettet funker så får jeg vel anskaffe en PC igjen… spørs… bruker mobilen også mye så…

      Blir spennende med ny PC da 😀
      Lag deg en fin ny dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg