Klapp på skuldra til meg

Måtte ta meg en liten pause i sofaduty’n min i dag, nå har jeg sovet i 4 timer faktisk og har ikke merket at mamma har vært innom med mentholatum (smøre på brystet) engang. Snakk om å være borte i egen verden, men det trengtes virkelig. Er fortsatt trøtt da, men ikke like mye som jeg var. Jeg mangler så å si matlyst 100 %, men satser på at det kommer tilbake asap! Enn så lenge så er det som det er.

 

5 julegaver har kommet i boks i løpet av dagen og det er ikke verst bare det

 

Nå driver jeg og manner meg opp til å gå en tur i dusjen, det frister faktisk ikke i det hele tatt, men det vil gjøre godt. Etter det får jeg jo bare prøve å spise litt mat da. Det har vært en deilig dag tross møkkaform! Lenge siden jeg har slappet så godt av. Klapp på skuldra til meg. Håper dere alle er friske og raske og fortsetter å være det, for dette er kjedelig. Husk å følge med på Gry sin GRYXEN–AWARDS 2021 som starter i morgen, det blir spennende 💖

Ha en fin kveld

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg