Klar for røde tall

Tirsdag og dagen da jeg er en fri kvinne, skulle tro jeg hadde vært i fengsel etter uttalelsene mine, men det har jeg da altså ikke vært. Uansett, ja fra i dag kan jeg gå hvor jeg vil og gjøre hva jeg vil, men har jeg noen spesifikke planer. NEI! Jeg skal kjøre på butikken en tur før Rune skal på jobb med bilen så skal jeg kle på meg og gå en tur litt etterpå. Merker at jeg blir fortere sliten enn før og det får nå bare ta sin tid før det er ok igjen.  

 

I dag er det et magisk fint vær ute og det er ikke feil å si at vinteren er jo bare vakker på slike dager. For det er det rett og slett. Men, jeg syns det holder nå og jeg er klar for røde tall på temperaturmåleren. 

 

Tanken min i dag er at jeg skal få orden der det ikke er orden her inne, planen min var jo at jeg kunne få gjort så mye i uken som var, men neida. Ble ikke til det da vet du, men det er helt greit da har jeg ting å holde på med litt fremover også. Som du vet så liker jeg å ha litt å styre med og jeg har et og annet prosjekt på gang i tankene. Så det kommer til å skje litt på området DIY som så klart kommer her på bloggen og DET gleder jeg meg til.

Ønsker DEG en fin dag 😊

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

6 kommentarer

Siste innlegg