Klumpen i halsen er tilstede…..

Endelig er det ferdig, endelig er det på plass og bare det å få denne inn i hus gjør at jeg føler klumpen i halsen bare vokser og vokser. Hvordan skal dette gå når dette flotte møbelet taes i bruk, hjerte mitt er varmt ved tanken ❤ For dette er det kjæreste møbelet jeg har hatt her i huset. Og attpåtil så er det gjenbruk.Denne ble funnet på finn og jeg slo til å fikk kjøpt den for 400 kr. Hentet den hjem og pusset den helt ned, rart hvilken tålmodighet jeg får på sånt kjedelig arbeid når jeg kjenner på grunnen til at jeg gjør det. For den var jo behandlet og det var ikke bare bare å få den pusset helt ned på null komma niks.Men med litt hjelp av Rune også så ble det gjort, delene ble godt vasket og sto til tørk et par tre dager. Så var det å kjøpe maling, og igjen ble jeg anbefalt å bare spraye den. Og siden jeg før har brukt denne sprayen så visste jeg hvor holdbar og god den er så da gikk vi for den 😊 Quick universal spray.. veldig god, fin og holdbar. Rune hang opp alle delene i ståltråder fra bjelkene i garasjen slik at vi skulle få sprayet det jevnt og fint, og at det hadde en plass å henge til tørk. Lot det henge i 1,5 døgn slik at vi var sikker. De ble sprayet i 2 omganger og det ble så fint. Nå klødde det i mine fingre for å få denne montert igjen… Og i dag kunne vi gjøre det, og jeg er så fornøyd.Ble det ikke bra?? Nå skal jeg bare kjøpe ny reim og en rosa sittepute så er jeg klar for besøk. Nå gjenstår det bare å vente på den lille vakre jenta som kan komme når som helst. Mitt aller første barnebarn som jeg elsker allerede ❤

Ha en fin søndag, det skal jeg ha, jeg og min tripp trapp stol som jeg er så stolt av 😊
signature-fonts

 

 

 

6 kommentarer
    1. ♥ Kjempefin ♥ Og kjekt med barnebarn. Her er det nok en stund til barnebarn melder sin ankomst, men jeg har også tatt vare på stolen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg