Kombinasjonen er helt ok!

Den lørdagsfølelsen som kommer når det er fri for alle har meldt sin ankomst og jeg er i gang med lørdag dag 2 nå. OG jeg vet at det gjenstår 4 dager til med den tanken. Det er jo ikke det verste å tenke at det er lørdag hver dag, men det er likevel rart. Her i huset har vi vært i gang en stund og vi har allerede rukket mye og fortsetter videre utover dagen. Arbeidspåske er ikke så verst det heller, spesielt hvis vi husker å ta det i rolig tempo. 

 

Påske er det uansett hva man gjør 🐣 💛

 

Her er det akkurat nå en blanding av påskepynt og verktøy, kombinasjonen er helt ok. Jeg har i dag kjøpt både gull og svart matt quick bengalack så skal vi se hva jeg får til med ting. ELSKER fornying! Vi er inne i en fase med litt tørke/ventetid, så da får jeg tid til litt annet innimellom. Du vet når man først er i gang så er det vanskelig å bare slutte med ting, hodet er jo allerede i en fornying modus. Hvordan har DU det i dag?   

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Jeg har hatt lørdag i mange dager, eller SØNDAG. Bare koser meg 😀 I dag var det en liten “fridag” for å pakke til i morgen. Da skal jeg fortsette sløvingen, gåingen, skravlingen, god mat og trening… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg