Konstant klump i halsen

Krigen herjer i Ukraina, helikoptre, jagerfly, bakkesoldater og bomber smeller rundt overalt og alle er redde. Dette er hovedstaden Kiev slik den så ut for 7 dager siden. Her hjemme kjører det et charterfly en og annen gang oppi lufta. Skulle det komme et seaking helikopter forbi som flyr litt lavere enn vanlig så knyter det seg i min mage i hvert fall.

 

💙 💛

 

Grunnen til det er lyden og mektigheten av det og da tenker jeg spesielt på folkene i Ukraina. Jeg kan ikke tenke meg i min villeste fantasi det de opplever og samtidig så går liksom livet videre rundt dette landet. Vi andre MÅ jo bare la livet gå videre så klart, men det er vondt å tenke på alle de uskyldige oppi dette.

Det er helt utrolig å høre om alle som faktisk stiller opp for dette landet, menn som melder seg til tjeneste og vil kjempe for landet sitt. Og presidenten Volodymyr Zelenskyj, ja han er rett og slett en utrolig mann som nå har fått heltestatus, noe som er så fortjent. Der snakker vi om en som tar vare på folka sine og ikke gir opp uten kamp! Det gjelder også alle menn som har resit fra familiene sine og meldt seg til tjeneste 💪

 

Ta vare på deg selv og dine, vis at du er glad i dem og prøv å overse små bagateller. Livet vårt er godt og verdt å ta vare på på best mulig måte 🙏

 

Her hjemme kjenner vi ikke til annet enn fred egentlig, vi har aldri opplevd noe i nærheten av dette. Vi følger med på avstand og prøver å unngå nyheter hele dagen og tenke på andre ting. Her bekymrer vi oss for gråe hår og dyr strøm. Vi har ihvertfall strøm og vi har et tak over hodet og sover godt om natten. Noe som jeg kjenner en ekstra stor takknemlighet over i disse dager. Jeg føler jeg har en konstant klump i halsen med tanke på barna i krigen 💔

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg