Krise avviklet!

I dag startet dagen brått og brutalt da 2 kråker hadde en konflikt de tydeligvis måtte fikse opp i rett utenfor mitt soverom klokka 05.30 ish. Virket ikke som om de var i nærheten av noen løsning så da var det bare å stå opp og blande seg inn da. De fikk fart på seg da og dro hver sin vei, krise avviklet! Litt dårlig gjort å vekke meg på den måten, men jeg tilga fort! 

 

Ute var temperaturen fin allerede da og det lover godt for dagen videre. Litt småpusling med ting og tang i dag, formen er bedre, men hosten henger i. Men hva gjør vel det, sola skinner jo, det trumfer alt. I går var vi en tur på besøk hos noen venner i båten og det kjenner jeg i dag, det gynger her kan man si. Merkelig det der, noen få timer på en båt så tror kroppen at den fortsatt er der.  

 

Prosjektet vi har holdt på med i det siste er nytt utekjøkken og endelig så blir vi helt ferdige med det i dag, siste rest av beis så da kan vi kan bare nyte. Vi er jo ute stort sett hele sommeren og fra nå av blir vel hvert eneste måltid vi skal spise her hjemme nytes ute. Tak er på plass, så regn skremmer meg ikke lenger og det er nok av plass. Livet er bra og det håper jeg for deg også. 

Ha en FIIIN dag ❤

brausepulver-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg