Kunsten ved å være en god vert

Etter noen uker med “tomt” hus så har vi i helgen besøk av denne lille snuppa. Det er jo bare så koselig å ha en firbent springende rundt her igjen og det er ekstra kos at vi vet hun kun er på besøk. Hun er leken og underholdende noe som er moro. Sheriff var godt selskap, men han var aldri leken av en eller annen grunn. Savner han hver dag, men det er utrolig hvor fort man ble vant til å ikke ha han her.

 

Kunsten ved å være en god vert er å få gjestene til å føle seg som hjemme, voff voff!

 

Det er ihvertfall veldig godt selskap i denne lille snuppa her, hun sitter ved siden av meg nå når jeg skriver og følger med. Artig! Ellers i dag så er jeg igang med klesvask, jeg skal kjøre en tur bort snart og jeg får planlegge resten av helgens innkjøp på butikken. For når jeg kommer hjem igjen, så skal jeg ikke måtte dra ut igjen, det er nemlig så typisk meg og veldig irriterende. Så akkurat det skal jeg slutte med.

Håper du har en fin lørdag i møte, ønsker ihvertfall det for nettopp DEG! 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

12 kommentarer
    1. Mistet vofsen vår sist sommer og trodde aldri at savnet skulle avta. Det gjør det heller ikke,men det har tatt en annen form,takknemlighet for å ha hatt han❤️Nå har vi fått en valp i hus så her er det full fart hele dagen,travelt og godt😘Minsten er ikke en erstatter men en ny og god venn.Kos deg med besøket,hunder er fantastiske kompiser og bestevenner🥰

      1. Uff, det er så leit når dem ikke er her lenger ❤ Ja skjønner hva du mener at det har tatt en annen form, det er akkurat sånn jeg tenker på det også. Åh liten valp, så koselig og ja herlige kompiser å ha i hus😍

        Takk så mye, hun er god hun vi har på besøk ❤

    2. Så søt! ☺️❤
      Koselig med hund på besøk. Hun ligner litt på Nemi som jeg låner når jeg orker 😀
      Det som er fint med å kunne låne hund. Tror ikke jeg orker å ha det selv igjen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg