La oss alle stå sammen og hate corona et øyeblikk!

Sånn for å være helt ærlig så trodde jeg faktisk at vi skulle være kvitt eller i hvert fall at det var full kontroll på denne pandemien innen jul 2021. Så feil kan man ta gitt og smitten florerer mer enn noen gang. Hva som skjer fremover med restriksjoner vet man jo ikke, men jeg syns de venter i det absolutt lengste med for eksempel påbud om munnbind. Må det bli enda verre før det kommer? Vi bruker det vi altså, men så mange gjør det ikke.

 

En nedstenging på nytt ønsker vi jo ikke, så de enkle små grep må vel være greit å sette i gang med. Blir spennende å se hvilke nasjonale tiltak som kommer i morgen. La oss alle stå sammen og hate corona et øyeblikk!

 

Som for eksempel hjemmeundervisning ut året, det er snakk om noen dagers skolegang til før ferien og det kan forhindre at familier må sitte isolert i julen. Vi vet jo at de aller fleste barn ikke blir veldig syke av dette, men det å måtte være isolert på rommet sitt ved smitte er ikke noen ønskesituasjon det heller. Jeg er bare litt lei slik som sikkert de fleste andre er, forbaska corona møkk. Dagens utblåsning!

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Ja .. nei…. håper det ikke blir nedstenging… det tror jeg ikke… vi må bare stå sammen eller med en meters eller to og kjempe 🙂
      Lag deg en fin fin dag 🙂

      1. Nedstenging blir det nok ikke, det hadde jo vært veldig inngripende. Men håper vi kan få litt mer kontroll på dette nå, det er mye og det er så kjedelig.

        Ha en fin dag du også Mette 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg