La oss få dette gjort…

Da er jeg igang med å få orden i garderoben min, det skal bli utrolig godt å få gjort. Selv om at det ser fint og ryddig ut bestandig der inne så er det langt fra ryddig i skuffene. Men det skal det bli en forandring på i dag for å si det sånn. Jeg har litt problemer med å kaste, gi bort eller selge ting jeg har kjøpt eller har fått. Alt har på en måte en verdi for meg, men jeg får se hva jeg får til i dag.

 

Her er rent nok til å beholde helsen, men rot nok til å beholde lykken.

 

Det er lite nødvendig å bare la ting ta opp plass når det aldri brukes eller aldri kommer til å bli brukt. Jeg føler at jeg er i en liten oppryddningsfase nå når det går mot vår. Jeg får en ny giv og kjenner at energien fyller seg opp, og hva er vel bedre enn det. Som en venninne sa til meg her om dagen, et ryddig hjem tilsvarer en ryddig hjerne. Og akkurat det er jammen meg veldig sant så la oss få dette gjort.

 

Nyt dagen og gi ett smil eller to til noen du møter på, det kan bety mye for den personen.

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg