Leser jeg din blogg? Del 2

Hver mandag anbefaler jeg 4 av bloggene jeg leser. Men, siden det er så mange flinke bloggere som fortjener å bli sett og lest, så tenkte jeg at jeg øker til 5 hver uke, disse bloggene er jeg innom å leser hver dag. Så kan du jo svippe innom å se om disse passer for deg også.

Kjendisfrue har en blogg jeg syns er interessant å følge med på, litt fordi jeg fulgte med på dem gjennom hele gift ved første blikk sesongen.Blir jo nysgjerrig på fortsettelsen og det er moro å følge graviditeten og deres liv.

Mammapaahjul hun har en flott blogg med innhold som får frem både smil og klump i halsen. Hun skriver om sin hverdag, sine dager med ALS og hvor vidunderlig livet kan være uansett. Hun har humor og hun er virkelig en utrolig sterk dame.

Tastaturheks Hennes egne ord er “farlig ærlig blogg med humor skrevet av en desperat alenemor”. Hun er ei dame som ytrer sine meninger og lager bra blogg innlegg som engasjerer folk. Er ikke redd for å si hva hun mener, og har en fin måte å ordlegge seg på. Hun er tøff.

Frodith er ei dame som får frem smilet mitt ihvertfall, hun lager morsomme tegninger og deler hverdagen sin. Hun er jordnær, har humor og latteren er aldri langt unna hos henne.

WencheLarsen er ei dame som virkelig inspirerer, hun har utviklet seg enormt siden jeg begynte å lese hennes blogg. Hun deler så utrolig mye og byr på seg selv på en måte som kan inspirere meg ihvertfall.

Det å blogge er ingen enkel sak gjort på 2 minutter, det trengs planlegging og bilder. Og ikke minst en kreativ hjerne, noe alle disse har..

Ha en fin dag videre😘

-Lene- 

 

 

6 kommentarer
    1. Ååå, så utrolig koselig Lene <3 Jeg er så glad for å bli nevnt av deg <3 Hvis bloggen min kan få noen til å trekke på smilebåndet eller bli litt glad er jeg lykkelig 🙂 Jeg elsker å utfolde meg på bloggen, kreativt og personlig. Jeg liker å bli kjent med nye folk, og å engasjere om jeg kan. Jeg har holdt på lenge med blogg, 7 år, men blir ikke lei 🙂 Fått masse nye venner gjennom bloggen også, en bonus jeg ikke hadde regnet med. Altså folk jeg møter på "utsida" mye. Jeg trodde jeg hadde venner nok, men man har alltid plass til nye fine folk i livet sitt. Jeg er glad jeg fant din blogg også <3 En ny blogg for meg, som jeg liker kjempegodt og er innom hver dag 🙂

      1. 😊 Ja, bloggingen fører mye godt med seg. Godt å høre at du har hatt mye glede av den😊 du er flink. Bloggingen gjør meg godt også og jeg er veldig glad for at jeg startet med dette.. Takk så mye for at du er innom meg hver dag, det setter jeg stor pris på ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg